Dr. Sadi Konuk Bakırköy Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kürtaj Yapar Mı?

Devlet hastaneleri maalesef isteğe bağlı kürtaj hizmeti vermiyor. Bu konuda güvenli kliniğimize başvurabilir bizi telefonla arayabilirsiniz.  Hasta mahremiyeti sağlanır.
Gizli güvenli ve  hijyenik ortamda kürtaj  yapılır.  Hasta bilgi gizliliği sağlanır. Vakum yöntemi  ile 10 dakika sürer.  Ayni gün taburcu olabilir.

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

600 ₺’den Başlayan Fiyatlarla

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

Kürtaj fiyatları ücreti ne kadar?

İstanbul kürtaj fiyatları, kürtaj yapan hastane, poliklinik ve tabip odası asgari ücret tarifesine göre değişiklik gösterirse de asıl kürtaj fiyatı belirlenmesi gebeliğin büyüklüğü, tercih edilen anestezi şekli (lokal veya uyutarak anestezi ile), daha önce kürtaj, doğum veya sezaryen olup olmadığı ve müdahaleyi uygulayan doktorun muayenesinin sonucunda bulduğu farklı bulgulara göre değişir.
Bugün için kürtaj fiyatları yukarıda anlatılan başvuran hastanın muayene durumuna bağlı olarak değişmekle birlikte 600-1000 TL civarından başlamaktadır.

Kimler Kürtaj Olabilir?

• Kürtaj 10. hamilelik haftasına kadar yasal olarak uygulanabilir.

• Evli kadınlarda kürtaj uygulamasında eşler de müdahaleye imzalı rıza vermelidirler.

• Evli olmayan ve 18 yaşın üzerinde olan kadınlar kürtaj konusunda kendi isteklerine göre hareket ederler.

• Gebeliğin tıbben sakıncalı olması durumunda (anneyle ilgili gebeliğin riskli olduğu hastalıklar, bebeğin ileri derecede sakat olduğunun ya da öldüğünün belirlenmesi gibi) kürtaj uygulaması için yasal süre 10 haftayı aşabilir. Bu durumda birden fazla uzman doktorun kurul oluşturarak karar vermeleri gerekir.

Kürtaj Tekniği

Gebelik haftası ultrasonla belirlendikten sonra dikkatli bir jinekolojik muayene yapılır. Vajina ve rahim ağzı bakterilerden arındırılmak amacıyla dezenfekte edildikten sonra, rahim ağzını sabitlemek için plastik bir alet vajinadan yerleştirilir ve lokal anestezik madde uygun olarak rahim ağzı içine enjekte edilir, veya genel anestezi için anestezi uzmanı tarafından gerekli işlemler başlatılır.
Kürtaj ne zaman yapılır?

Kürtaj operasyonu yasal olarak isteğe bağlı durumlarda gebeliğin ilk haftasında yapılabilmektedir. Anne sağlığını tehdit eden durumlarda gebeliğin haftasına bakılmaksızın kurul kararı ile kürtaj yapılması gerekir.

Kürtaj kaç haftaya kadar yasal?

Kürtaj tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de bazı yasal kısıtlamalara tabi tutulmaktadır. Yasal süre içerisinde gebeliğini sonlandırmak isteyen kadınlar tarafından kürtaj kaç haftaya kadar yasal, kaçıncı haftada kürtaj olabilirim gibi sorular sıklıkla sorulmaktadır. İsteğe bağlı gebelik sonlandırma durumunda Türkiye’de kürtajın yasal süresi 10 haftadır.

Bilgilerim gizli kalacak mı?

Bilgilerimin üçüncü şahıslarla paylaşılma ihtimali var mı?

Lütfen merkezimizle iletişime geçin ve tedaviniz de dahil olmak üzere tüm bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında tamamen gizlidir (RG 01.08.1998.23420). Üçüncü şahıslara hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi vermeniz mümkün değildir.

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler sizin yasal haklarınız kapsamında (TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01.08.1998 ,23420) tümüyle gizli tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

Kürtaj E-Devlet / E-Nabız Kayıtları

Gizlilik unsurlarından dolayı e-devlet veya e-nabız gibi kanallarda bu uygulamanın geçmesine izin vermiyoruz. Kürtaj yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir diğer husus e-devlet kayıtları oluyor. Bunun üzerine: Gizli kürtaj hizmetimizden faydalanmanız esas alırız