ÖZEL Kürtaj Kliniği Üsküdar

2000 TL den başlayan fiyatlarla
7/24 bilgi ve randevu

İstanbul  Üsküdar Kürtaj Kliniği
Sağlık danışmanlarımızı 24 saat arayabilirsiniz. Her konuda aklınıza takılan tüm sorulara cevap bulabilirsiniz.

ÜSKÜDAR Kürtaj Merkezinde gerçekleştirilen vakumlu kürtaj operasyonu isteğe bağlı olarak genel veya lokal anestezi verilerek yapılmaktadır.  Bu sayede hastanın işlem sırasında acı duyması engellenmektedir ve daha az kanama görülmektedir. Kliniğimizde kürtaj işlemi öncesinde ultrason ve jinekolojik muayene yapılarak gebeliğin haftalık durumu tespit edilerek operasyon için planlama düzenlenmektedir.

ÜSKÜDAR Vakumlu Kürtaj işlemi yaklaşık olarak 5-6 dakika sürmektedir.işlem öncesi ve sonrası doktorunuz sizi 4 boyutlu ultrason ile muayene eder ve parça kalıp kalmadığına bakar daha sonra taburcu eder.1 hafta sonra kontrole çağırır.

Kliniğimizde hijyenik şartlarda, alanında uzman doktorlar ile gizli kürtaj imkanı sunmaktayız. Bilgileriniz üçüncü kişiler ve kurumlarla paylaşılmamaktadır. Merkezimize başvurunuz ve tedaviniz de dahil olmak üzere size ait tüm bilgiler yasal haklarınız kapsamında tümüyle gizli tutulmaktadır. Üçüncü kişilere hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

Kürtaj, jinekologlar tarafından gerçekleştirilmektedir. Yetkisi olmayan kişiler tarafından yapıldığında kötü sonuçlar doğurabileceği unutulmamalıdır.

Kürtaj işlemi işini bilen cerrahlar tarafından uygun steril ortamda uygulandığı takdirde basit bir işlemdir. Ancak; ucuz yerlerin tercih edilmesi durumunda kürtaj için gerekli şartlar sağlanmadıysa risk artar ve risk boyutları hastanın ilerde gebe kalma ihtimalinin azalması ve hatta hastanın hayati tehlike ile karşı karşıya kalmasına kadar uzanır.

İşlem sonrası lütfen verilen ilaçları düzgün kullanın, 10 gün denize, havuza girmeyin, seksüel ilişkide bulunmayın. Hafif bir karın ağrısı, durup başlayan ara kanamalar, lekelenmeler olabilir. Ama ateş, şiddetli kanama, şiddetli karın ağrısı olursa mutlaka hekiminize başvurun.

Kürtajdan 30 veya 40 gün sonra normal adet olacaksınız ve bundan sonraki adet döngünüz buna göre gidecektir.

ÜSKÜDAR ÖZEL KÜRTAJ KLİNİĞİ genel bilgi ve information için bize ulaşın.  Bilgileriniz gizli tutulacaktır.  Özel kürtaj prosedürü için arayabilirsiniz.

Kürtaj Kimlere Yapılır?

Kürtaj 18 yaş üzeri istenmeyen gebelik durumlarında yasal şartlar sağlanıyorsa yapılabilir. Yasal kürtaj sınırı 10 haftadır. 10 hafta üzeri gebeliklerde kürtaj heyet onayı dahilinde yapılır. Bebekte anomali olması, annede gebeliğin devamı halinde ciddi sağlık sorunu oluşacağı zaman küretaj için 3 hekim imzalı heyet raporu gerekir.

18 yaş altı kişilerde tüm bunlara ek olarak ebeveyn onayı aranır. Eğer kişi evli ise eş rıza ve yazılı onayı şarttır. Küretaj evliliklerde ortak alınan bir karar olmalıdır.