ÖZEL ESENYURT KÜRTAJ KLİNİĞİ 2000 TL

ÖZEL ESENYURT KÜRTAJ KLİNİĞİ

Esenyurt kürtaj yapılan merkezler arasında en fazla tercih edilen kliniğimiz de siz hastalarımıza en iyi koşullarda tedavi imkanı sunmaktayız. Kliniğimizde Jinekolojik doktorlar eşliğinde ultrasonla muayene edilerek değerlendirme yapılır.
Esenyurt kürtaj merkezimizde yapılan gebelik tahliyelerinde bilgilerinizin gizliliği yasal olan bir hakkınız olup bu işlemi yaptırdığınızdan siz istemedikten sonra kimsenin haberi olamaz.

2000 TL den başlayan fiyatlarla
7/24 bilgi ve randevu
İstanbul Esenyurt Anestezili Kürtaj Kliniği

• SADECE VAKUM YÖNTEMİ İLE KÜRETAJ YAPILIR. METAL BİR CİHAZ VEYA AKSAM KULLANILMAZ.

• KÜRTAJ  İŞLEMİ SON DERECE GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE YAPILIR. DAHA SONRA GEBE KALMAK İSTEDİĞİNİZDE SORUN YAŞAMAZSINIZ.

Eskiden kullanılan eskide kalmış küret vb. aletler artık kullanılmamakta çok ince olan enjektör yardımıyla emilerek kürtaj sonlandırılmaktadır. Kürtaj Esenyurtda

Ayrıca jinekolog doktorun deneyimi ve tecrübesi de kürtaj işleminin sorunsuz geçmesinde ve işlemden sonrada bir sorun oluşmaması adına önemli rol oynayacaktır. Esenyurt kürtaj yapan doktor
Size en uygun maliyetle tedavi için, ücretsiz danışmanımızı arayınız.
Kürtaj işleminin yapılması için yasal bir süre vardır.Kanunlarla belirlenmiş olan bu yasal süre gebeliğin 10. haftaya kadar olan bölümüne kadar yapılır.10.haftayı geçen gebeliklerde kürtaj işlemi yapılmaz.

Kürtaj işlemini yaptıracak kişi; onsekiz (18) yaşında büyükse ve evli ise eşlerinin izni ile bu işlemi gerçekleştirebilir.  Kürtaj fiyatları Esenyurt
Kürtaj olduğumuz anlaşılır mı ? bilinir mi ?

Esenyurt Kürtaj Fiyatları 2024
Kürtaj olduğunuz asla anlaşılmaz bir kadın doğum uzmanı tarafından kontrol edilseniz bile kürtaj işlemi anlaşılmaz. Esenyurt Kürtaj Ücretleri 2022