Kürtaj Kaç Para | Ne Kadar | Kaç TL

KÜRTAJ KAÇ PARA
Kürtaj Ne kadar ? Kürtaj Kaç TL

Her yıl olduğu gibi kürtaj fiyatları da farklılıklar gösterir. Kürtaj işleminin yapılacağı merkezin nitelikleri, tıbbi teçhizatı ve kürtaj için kullanılan aletlerin kalitesi, doktorun tecrübesi ve anestezi kullanımı gibi birçok faktöre göre küretaj fiyatları farklılık gösterir. Özel hastanelerin kürtaj ücretleri bu gibi nedenlere bağlı olarak değişmektedir.

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

600 ₺’den Başlayan Fiyatlarla

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

Kürtaj, bir çocuğun doğumuyla sonuçlanmaması için hamileliğin sona ermesidir. Bazen buna ‘gebeliğin sonlandırılması’ denir.
Tıbbi açıdan gebelik sonlandırma endikasyonlarını şu şekilde sıralayabiliriz:

1- Anne istemi (10.haftaya kadar)
2- Medikal nedenler (anneye ve bebeğe ait)
3- Fetal doku elde edilmesi
4- Fetusta yaşamla bağdaşan ve bağdaşmayan genetik bozuklular

Gebe kadının izni, evlilerde eşinin rızası , küçüklerde küçüğün rızası ile beyinin izni, vesayet altında bulunup da reşit veya mümeyyiz olmayan kişilerde reşit olmayan kişinin ve vasinin rızası ile birlikte sulh hakiminin izni gerekir.

Kürtaj Fiyatlarını Şu Şekilde Sıralayabiliriz:

• 6-7 hafta arası kürtaj fiyatları 7××TL dir.
• 7-8 hafta arası kürtaj fiyatları 9×× TL dir.
• 8-9 hafta arası kürtaj fiyatları 1××× TL dir.
• 9-10 hafta arası kürtaj fiyatları 12××TL dir.

Küretaj fiyatları 2022 hakkında net bilgi sahibi olmak isterseniz bizi arayabilir,  bilgi formunu doldurabilir ya da mesaj atarak iletişim bilgilerinizi bize ulaştırabilirsiniz. Danışmanlarımız size ulaşır ulaşmaz size geri dönüş yapacak ve gebelik haftasına göre kürtaj fiyatları 2022 hakkında yaklaşık olarak ücret bilgisini sizinle paylaşacaktır.

Ayrıca hangi sağlık kuruluşunu tercih ettiğiniz de fiyatlar üzerinden etkili olan etkenlerden  biridir.  komplikasyon riski düşük olsa da neticede kürtaj cerrahi bir operasyondur. Bu nedenle tecrübeli bir doktoru tercih etmeniz fiyattan çok daha fazla önem taşıyor.

Kürtaj lokal anestezi ile yapıldığından genel anesteziye kıyasla daha uygun fiyatlandırılır.

Gerek işlemin konforlu bir süreç eşliğinde yapılması gerekse iyileşme sürecini sorunsuz bir şekilde tamamlamanız için  deneyimli doktor arayışına girin.

En uygun küretaj fiyatları hakkında bilgi sahibi olmak için bize ulaşabilir ve gebelik haftasına göre ortalama küretaj fiyatları bilgisi alabilirsiniz. Devlet hastanelerinde isteğe bağlı kürtaj yapılması pek mümkün değildir

Asgari istenmeyen gebelik fiyatları her yıl ocak ayı ile haziran aylarında yani yılda iki defa Tabip Odası katsayısı dikkate alınarak belirleniyor. Bu fiyatın üzerinde bir ücretlendirme yapılabiliyor. Ancak kesinlikle fiyata göre tercih yapmak doğru değildir. Nasıl ki fiyatın son derece yüksek olması operasyonun çok daha doğru yapılacağı anlamına gelmiyorsa, daha makul fiyatlar da kürtaj işleminin doğru şekilde yapılmayacağı anlamına gelmez. Tercih yaparken fiyattan ziyade doktorun deneyimini ve hastaya yaklaşımını göz önünde bulundurmakta fayda olacaktır.

Hamileyseniz ve kürtaj yaptırmayı düşünüyorsanız, yalnız değilsiniz.

Her yıl binlerce kadına plansız gebelik danışmanlığı ve kürtaj tedavisi konusunda yardımcı oluyoruz. Biz de size yardımcı olabiliriz.Sizinle ilgili bilgileri güvende tutuyoruz.

Sizi güvenli ve yasal olarak tedavi etmek için gereken minimum bilgileri topluyoruz.
Fikrinizi istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz – tamamen emin olmanızı istiyoruz. Randevunuzun boşa gitmemesi için randevunuzu iptal etmek veya yeniden düzenlemek için bizleri arayın .

Kürtaj ile gelecekteki kısırlık, dış gebelik veya diğer gebelik komplikasyonları arasında kanıtlanmış bir bağlantı yoktur.
Komplike olmayan bir kürtajdan sonra iyileşme genellikle oldukça hızlı gerçekleşir

Çoğu kadın 1-2 hafta boyunca kanar – bu süre zarfında hijyenik havlu kullanın. Kanama normal bir adet gibidir (bazı kan pıhtıları olabilir). Bir sonraki adete kadar lekelenme olabilir. Cerrahi kürtajdan sonra, birkaç kadın bir sonraki regl dönemine kadar kanama yaşamaz.
Tedaviden sonra 1 ila 2 hafta boyunca hijyenik havlu kullanın. Tamponlar bir sonraki adet döneminiz için kullanılabilir.

1 hafta cinsel ilişkiden kaçının ve kürtajdan hemen sonra hamile kalabileceğinizi unutmayın.

Çoğu kadın kürtajdan sonra hızla iyileşir. Sonrasında ne kadar ağrı ve kanama yaşayacağınız değişiklik gösterebilir .
Kürtajdan sonra çoğu kadın rahatlamış hisseder, ancak bazıları da üzgün veya suçlu hisseder. Bazen, fiziksel olarak iyi hissetmenize rağmen, belki de duygusal olarak biraz mücadele ediyor.

Bulantı, kusma ve yorgunluk belirtileri genellikle kürtajdan sonraki 3 gün içinde durur. Ağrıyan göğüslerin kaybolması 7 ila 10 gün sürebilir. İşleminizden sonra göğüsleriniz sıkı ve hassas hissedebilir ve süt sızdırabilir. Destekleyici bir sutyen giyerseniz ve göğüslerinize soğuk buz paketleri uygularsanız daha rahat hissedeceksiniz. Ağrı için gerekirse ibuprofen veya parasetamol alın.

Bir sonraki adet döneminiz tedavinizden 4-6 hafta sonra başlayacaktır. Tedavinizden 4 hafta sonra adet görmediyseniz gebelik testi yaptırmalısınız. Olumluysa, takip randevusu almak için tedavi gördüğünüz kliniği arayın. Tedavinizden hemen sonra herhangi bir kanamanın adet olmadığını hatırlamak önemlidir.

Kürtajdan hemen sonra hamile kalabilirsiniz, bu nedenle hamile kalmak istemiyorsanız kontrasepsiyon kullanmak önemlidir.
Kürtaj sonrası;

• Kalıcı ağrı
• Renksiz veya kokulu vajinal akıntı
• Karın hassasiyeti
• Genel bir kendini iyi hissetmeme veya hala hamile hissetme hissi
• 2 veya daha fazla maksi boy pedi arka arkaya 2 saat boyunca bir saat içinde ıslatan sürekli ve ağır kanama
• Kürtaj hapı tedavinizden 3 hafta sonra 10 haftanın altında gebelik testi yaptınız ve test pozitif, geçersiz veya sonuçtan emin değilseniz
Bizi arayin.

Kürtaj işleminde teknik bilgi,deneyim ve sterilizasyon dışında diğer bir önemli hususta hasta güvenliği ve gizliliğidir. Özellikle evlilik dışı oluşan gebeliklerde hasta mahremiyeti hassas bir konudur. Bu konuda klinik bünyemizde yapılan kürtaj işlemlerine titizlikle uyulmaktadır.

Güvenilir ellerde ,steril ortamlarda yapılan kürtaj işleminden sonra komplikasyon gelişme ihtimali  zayıftır. Bu sebeple hastaların seçim yaparken dikkatli ve özenli olması önemlidir.

KİMLER KÜRTAJ OLABİLİR?

• 18 yaşını doldurmuş evli olmayan kadınlar kendi imza ve rızaları ile kürtaj operasyonu olabilirler.

• 18 yaşını doldurmuş evli kadınlar eşleri ve kendi imzaları ile beraber kürtaj operasyonu olabilirler.

• 15 yaşını doldurmuş 18 yaşını doldurmamış olan siviller evli dahi olsalar anne ve babalarının imzaları ile kürtaj olabilirler.

• On beş yaşını doldurmamış bireyler hiçbir imza durumu kabul edilmez ve kürtaj olamazlar.

Kürtaj yaptırmış olmanız bundan sonra hamile kalamayacağınız ya da normal doğum yapamayacağınız anlamına gelmez. Kürtaj gebelik olasılığını etkileyen bir unsur değildir. Bir defa kürtaj yaptıranların sonraki gebeliklerde düşük yapacağı ya da hamile kalamayacağı gibi inanışlara itibar etmeyiniz. Halk arasında bu ve benzeri çok sayıda farklı inanış bulunuyor. Bu yanlış bilgilere itibar etmek yerine kadın hastalıkları ve doğum uzmanı ile görüşmeniz, danışmanız çok daha doğru olur.

Bilgilerim gizli kalacak mı?

Bilgilerimin üçüncü şahıslarla paylaşılma ihtimali var mı?

Lütfen merkezimizle iletişime geçin ve tedaviniz de dahil olmak üzere tüm bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında tamamen gizlidir (RG 01.08.1998.23420). Üçüncü şahıslara hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi vermeniz mümkün değildir.

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler sizin yasal haklarınız kapsamında (TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01.08.1998 ,23420) tümüyle gizli tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

Kürtaj E-Devlet / E-Nabız Kayıtları

Gizlilik unsurlarından dolayı e-devlet veya e-nabız gibi kanallarda bu uygulamanın geçmesine izin vermiyoruz. Kürtaj yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir diğer husus e-devlet kayıtları oluyor. Bunun üzerine: Gizli kürtaj hizmetimizden faydalanmanız esas alırız