Başakşehir Devlet Hastanesinde Kürtaj Yapılır Mı?

Başakşehir Şehir Hastanesi Kürtaj Yapılır Mı?

Devlet hastaneleri maalesef isteğe bağlı kürtaj hizmeti vermiyor. Bu konuda güvenli kliniğimize başvurabilir bizi telefonla arayabilirsiniz.  Hasta mahremiyeti sağlanır.

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

600 ₺’den Başlayan Fiyatlarla

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

Kürtaj fiyatları ücreti ne kadar?

İstanbul kürtaj fiyatları, kürtaj yapan hastane, poliklinik ve tabip odası asgari ücret tarifesine göre değişiklik gösterirse de asıl kürtaj fiyatı belirlenmesi gebeliğin büyüklüğü, tercih edilen anestezi şekli (lokal veya uyutarak anestezi ile), daha önce kürtaj, doğum veya sezaryen olup olmadığı ve müdahaleyi uygulayan doktorun muayenesinin sonucunda bulduğu farklı bulgulara göre değişir.
Bugün için kürtaj fiyatları yukarıda anlatılan başvuran hastanın muayene durumuna bağlı olarak değişmekle birlikte 600-1000 TL civarından başlamaktadır.

Gizli güvenli ve  hijyenik ortamda kürtaj  yapılır.  Hasta bilgi gizliliği sağlanır. Vakum yöntemi  ile 10 dakika sürer.  Ayni gün taburcu olabilir.

• 18 Yaşını Doldurmuş Bekar Kadınlar Kendi İstekleri İle Kürtaj Olabilirler.
  • Evli Kadınlar Kürtaj Yaptırmak İstiyorlarsa Eşlerinin Onayı Gereklidir.
  • 18 Yaşından Küçük Kürtaj Yaptırmak İsteyenler İçin Anne – Baba Onayı Gereklidir.
  • Herhangi Bir Acil Durum Anında Kadının Eşinin Onayı Olmadan Sadece Kendi Onayı İle Gebeliği Sonlandırması Mümkündür.
  • Kişinin Hayati Tehlikesi Var İse Doktor Hasta Onayını Almadan Kürtaj İşlemini Yapabilir.

Kürtaj işlemi günümüzde rutin olarak genel anestezi altında yapılır. Anestezi altında rahim ağzı kanalı genişletilerek rahmin içine vakum kanülü ile girilir. Vakum yardımıyla rahmin içi tamamen boşaltılarak ultrasonla rahmin içinin boşaltıldığı görülür ve işleme son verilir.

Kürtaj İşlemi Ne Kadar Sürer?

Kürtaj işlemi anestezi altında 5 dakika ile 10 dakika arası değişen sürede gerçekleştirilir.

Türkiye’de kürtajın yasal boyut nedir?

Hamileliğin sonlandırılması amacıyla uygulanan kürtaj işleminin yasal boyutları ise: ülkemizde son adet tarihinden 10. Haftaya kadar olarak sınırlandırılmıştır. Yani gebelik haftası 10 haftayı geçmiş hamileliklere yasal olarak kürtaj işlemi uygulanması yasaktır.

Kürtaj Sonrası Ne Zaman İlişkiye Girilir?

İşlem sonrasında ilişkiye girebilmek için bir süre beklenmesi gerekir. Bu süreye doktorun karar verebileceği gibi işlemden sonra kullanılan antibiyotiğin bitme süresi yani yaklaşık bir hafta kadar da beklenebilmektedir. Bu süreçte hem kanama diner hem de rahim içi iyileşmeye başlamış olur.

Kürtajdan Sonra Gebelik Riskli midir?

Kürtaj yapıldıktan sora bir daha hamile kalınamaz demek çok yanlıştır. Eğer doğru şekilde yapılmış bir kürtaj varsa belirli süreler geçtikten sonra tekrar hamile kalınabilir. Kürtaj işlemi eğer 10 hafta ve üzeri gebeliklerde yapılmışsa bir kısırlık ihtimalinden söz edilebilir. Ancak işlem doğru yapılır ve rahim girişi çok genişletilmemiş olursa gebelik şansı yüksektir ve düşük riski az olur. Bu konuda dikkat edilmesi gereken en önemli nokta gebelik için kürtaj sonrasında en az üç aya kadar beklenmesi olacaktır.

Bilgilerim gizli kalacak mı?

Bilgilerimin üçüncü şahıslarla paylaşılma ihtimali var mı?

Lütfen merkezimizle iletişime geçin ve tedaviniz de dahil olmak üzere tüm bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında tamamen gizlidir (RG 01.08.1998.23420). Üçüncü şahıslara hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi vermeniz mümkün değildir.

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler sizin yasal haklarınız kapsamında (TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01.08.1998 ,23420) tümüyle gizli tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

Kürtaj E-Devlet / E-Nabız Kayıtları

Gizlilik unsurlarından dolayı e-devlet veya e-nabız gibi kanallarda bu uygulamanın geçmesine izin vermiyoruz. Kürtaj yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir diğer husus e-devlet kayıtları oluyor. Bunun üzerine: Gizli kürtaj hizmetimizden faydalanmanız esas alırız.