ÖZEL MERTER KÜRTAJ KLİNİĞİ 1500 TL

1500 TL den başlayan fiyatlarla
7/24 bilgi ve randevu
İstanbul Merter Anestezili Kürtaj Kliniği

Kliniğimizde hasta mahremiyetine katı kurallarla özen gösterilir. Hasta bilgileri hiçbir şekilde üçüncü kişi veya kurumlarla paylaşılmaz.

Merter Kürtaj, Kliniğimiz hizmet verdiği bütün bölgelerde hasta psikolojisine pozitif bir enerji vererek, hastaların taburcu olma süresini kısaltarak, bireylerin operasyonlarının başarılı geçmesini sağlamaktadırlar. Kliniğimiz kürtaj alanında önemli bir çalışma yürüterek bireylerin özgüvenli bir biçimde tedavilerini olmalarını sağlamaktadır.

Kliniğimizde il dışından gelen hastalarımıza öncelik tanınmaktadır. Sorularınız ve sıra önceliği için  +905320544623 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz. Yoğunluk nedeniyle cevap verilemediği durumlarda kısa mesaj veya WhatsApp yoluyla ulaşabilirsiniz veya iletişim kısmından mail atabilirsiniz.

Kürtaj operasyonu için hastane arayan kadınlar en iyi ve gizli hizmeti almak için internet araması veya tavsiye ile Merter kürtaj yapan hastaneleri aramaktadırlar. Kadın hastalıkları ve doğum servisi bulunan özel hastane, tıp merkezi ve poliklinikler kürtaj operasyonu yapabilmektedirler. Merter ‘de kürtaj yapan özel klinikler e başvuran hastalar il içi veya il dışından gelerek kısa sürede yapılacak gizli operasyonlar ile kısa sürede normal hayatlarına dönebilmektedirler.

Kürtaj yaptırmak isteyen kadınlar araştırma yaparken uygun kürtaj, ucuz kürtaj gibi sadece fiyatlandırma politikası uygun olduğu için ruhsatsız ve yetkisiz kişi ve klinikleri tercih etmemeli sağlığını tehlikeye atmamalıdır.

Kürtaj işlemi oldukça basit bir operasyondur. Bu işlemin amacı istenmeyen gebelik durumuna bir son vermektir. Kürtaj yapıldıktan 15 20 gün süreye kadar cinsel birliktelik önerilmez. Bunun sebebi cinsel organlarda oluşma ihtimali olan enfeksiyonlardır. Bu enfeksiyonlar ciddi sorunlara yol açabildiğinden ilk 2 hafta bu birlikteliği yaşamamakta fayda vardır.

İsterseniz işlemin bitiminde gebelikten korunmanız için rahim içi spiral uygulaması da yapılabilir.

MERTER ÖZEL KÜRTAJ KLİNİĞİ genel bilgi ve information için bize ulaşın.  Bilgileriniz gizli tutulacaktır.  Özel kürtaj prosedürü için arayabilirsiniz.