BAĞCILAR EĞİTİM ARAŞTIRMA HASTANESI KÜRTAJ YAPIYOR MU ?

BAĞCILAR EĞİTİM ARAŞTIRMA HASTANESI KÜRTAJ YAPIYOR MU?

Devlet hastaneleri maalesef isteğe bağlı kürtaj hizmeti vermiyor. Bu konuda güvenli kliniğimize başvurabilir bizi telefonla arayabilirsiniz.  Hasta mahremiyeti sağlanır.

Gizli güvenli ve  hijyenik ortamda kürtaj  yapılır.  Hasta bilgi gizliliği sağlanır. Vakum yöntemi  ile 10 dakika sürer.  Ayni gün taburcu olabilir.

• 18 Yaşını Doldurmuş Bekar Kadınlar Kendi İstekleri İle Kürtaj Olabilirler.
  • Evli Kadınlar Kürtaj Yaptırmak İstiyorlarsa Eşlerinin Onayı Gereklidir.
  • 18 Yaşından Küçük Kürtaj Yaptırmak İsteyenler İçin Anne – Baba Onayı Gereklidir.
  • Herhangi Bir Acil Durum Anında Kadının Eşinin Onayı Olmadan Sadece Kendi Onayı İle Gebeliği Sonlandırması Mümkündür.
  • Kişinin Hayati Tehlikesi Var İse Doktor Hasta Onayını Almadan Kürtaj İşlemini Yapabilir.

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

600 ₺’den Başlayan Fiyatlarla

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

Kürtaj fiyatları ücreti ne kadar?

İstanbul kürtaj fiyatları, kürtaj yapan hastane, poliklinik ve tabip odası asgari ücret tarifesine göre değişiklik gösterirse de asıl kürtaj fiyatı belirlenmesi gebeliğin büyüklüğü, tercih edilen anestezi şekli (lokal veya uyutarak anestezi ile), daha önce kürtaj, doğum veya sezaryen olup olmadığı ve müdahaleyi uygulayan doktorun muayenesinin sonucunda bulduğu farklı bulgulara göre değişir.
Bugün için kürtaj fiyatları yukarıda anlatılan başvuran hastanın muayene durumuna bağlı olarak değişmekle birlikte 600-1000 TL civarından başlamaktadır.

Kürtaj işleminin asıl anlamı anne rahminde oluşan bebeğin herhangi bir durumdan dolayı güvenli yöntemlerle bebek doğumu olmadan sonlandırılmasıdır.

Kürtaj işlemi çok farklı isimlerde kullanılabilir :

bebek aldırmak, gebelik sonlandırmak, çocuk aldırmak, tahliye etmek gibidir.

Kürtaj  uygulanmasının çeşitli sebepleri vardır.  Bunlardan bir tanesi anne karnındaki bebeğin sağlığında veya anne adayının sağlığında oluşan büyük bir risk sonucu gebeliğin anneye ya da bebeğe zarar vermesinden dolayı  zorunlu sebeple mecburen kürtaj işlemi , bir diğeri ise; kendi rızasıyla bir bebek doğumunu istememekten kaynaklanan kürtajdır. Her ikisinde de yapılan işlem ve süreç prosedür aynıdır.

KÜRTAJ YASAL MIDIR?

Kürtaj , birçok ülkede olduğu gibi Türkiye’de de yasal bir işlemdir. İsteğe bağlı kürtaj işlemi, 1983 yılında çıkartılan kanunla onaylanmıştır. 10 hafta ile sınırlıdır.

KAÇINCI HAFTAYA KADAR KÜRTAJ YAPILABİLİR?

10. haftaya kadar yapılabilir. Resmi nikâhı olan kadınlar için çiftlerin karşılıklı rızası ve imzası gereklidir.
Bekâr ve 18 yaş üstü kadınlar, partner rızası gerekmeden, sadece kendi rızası ve imzası ile kürtaj yaptırabilir.

16 YAŞIN ALTINDA KÜRTAJ TALEBİ OLDUĞUNDA.

Eğer kız çocuğu 16 yaşını doldurmamış ise gebe kalması durumunda şikâyete bakılmaksızın direkt olarak cinsel istismar davası açılır.

KÜRTAJ İŞLEMİ NE ZAMAN YAPILIR?

Normal bir gebelikte, gebelik kesesi 5. haftada rahme yerleşir. Bu da yaklaşık olarak menstrüasyonun (âdet kanaması) 1 hafta geciktiği zamana tekabül eder. Gebelik kesesi görüldükten sonra, kürtaj (tıbbi tahliye) yapılabilir.

KÜRTAJ İŞLEMİ NE KADAR SÜRER?

Kürtaj (tıbbi tahliye) işlemi 10 ile 20 dakika arasında sürer. Hastanın kendine gelip, klinikten ayrılması için de yaklaşık 30 dakikaya ihtiyacı vardır.

Bilgilerim gizli kalacak mı?

Bilgilerimin üçüncü şahıslarla paylaşılma ihtimali var mı?

Lütfen merkezimizle iletişime geçin ve tedaviniz de dahil olmak üzere tüm bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında tamamen gizlidir (RG 01.08.1998.23420). Üçüncü şahıslara hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi vermeniz mümkün değildir.

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler sizin yasal haklarınız kapsamında (TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01.08.1998 ,23420) tümüyle gizli tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

Kürtaj E-Devlet / E-Nabız Kayıtları

Gizlilik unsurlarından dolayı e-devlet veya e-nabız gibi kanallarda bu uygulamanın geçmesine izin vermiyoruz. Kürtaj yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir diğer husus e-devlet kayıtları oluyor. Bunun üzerine: Gizli kürtaj hizmetimizden faydalanmanız esas alırız