Bezmialem Vakıf Gureba Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kürtaj Yapar Mı?

Bezmialem Vakıf Gureba Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Kürtaj Yapar mı?

Devlet hastaneleri maalesef isteğe bağlı kürtaj hizmeti vermiyor. Bu konuda güvenli kliniğimize başvurabilir bizi telefonla arayabilirsiniz.  Hasta mahremiyeti sağlanır.

Gizli güvenli ve  hijyenik ortamda kürtaj  yapılır.  Hasta bilgi gizliliği sağlanır. Vakum yöntemi  ile 10 dakika sürer.  Ayni gün taburcu olabilir.

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

600 ₺’den Başlayan Fiyatlarla

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

Kürtaj fiyatları ücreti ne kadar?

İstanbul kürtaj fiyatları, kürtaj yapan hastane, poliklinik ve tabip odası asgari ücret tarifesine göre değişiklik gösterirse de asıl kürtaj fiyatı belirlenmesi gebeliğin büyüklüğü, tercih edilen anestezi şekli (lokal veya uyutarak anestezi ile), daha önce kürtaj, doğum veya sezaryen olup olmadığı ve müdahaleyi uygulayan doktorun muayenesinin sonucunda bulduğu farklı bulgulara göre değişir.
Bugün için kürtaj fiyatları yukarıda anlatılan başvuran hastanın muayene durumuna bağlı olarak değişmekle birlikte 600-1000 TL civarından başlamaktadır.

Kimler kürtaj yaptırabilir?

18 yaşından büyük ve evli olan bayanlar eşlerinin imzası ile onay alınarak kürtaj olabilirler. 18 yaşından büyük ve bekar olan bayanlar ise sadece kendi rızaları ile kürtaj olabilirler. 18 yaşından küçük olanların evli veya bekar olsalar da anne-babalarının onayı gerekir. 15 yaşından küçükler ailelerinin izni dahi olsa kürtaj olamazlar, öncelikle durumun adli mercilere bildirilmesi gerekir. 10 haftadan büyük gebeliği olanlar onay verseler dahi yasal olmadığı için ülkemizde kürtaj işlemleri yapılamaz. 10 haftadan büyük gebeliklerde ancak bebekte ciddi bir doğumsal özür varlığında veya anne hayatını tehlikeye sokacak ciddi bir hastalık varlığında kurul kararı ile gebelik sonlandırılabilir.

Kaç aya kaç haftaya kadar gebelikte kürtaj yapılabilir?

Kürtaj işlemi yasal olarak 10 haftalık gebeliğe kadar (yaklaşık iki, iki-buçuk ay kadar eder) mümkündür.

Kürtaj sonrası aşağıdaki durumlarda hemen doktoru arayın.

•  Ateş yüksekliği (38 derece üzerinde)
•  Ağrı kesici ile geçmeyen şiddetli ağrı ve kramplar olursa
•  Kürtaj sonrası aşırı kanamalar olursa
•  Kürtaj sonrası günlerde kötü kokulu aşırı akıntınız olursa
•  Kürtajın üzerinden 4-5 gün geçmesine rağmen kanama azalmazsa veya artarsa

Kürtaj yaptırdıktan sonra nelere dikkat edilmelidir?

Kürtaj yapıldıktan sonra, işlemin yapıldığı hastanede birkaç saatlik dinlenme ve hemşire refakatinde istirahat edilmesi önemlidir. Bu şekilde hastanın genel durumu,  vajinal kanaması, tansiyonu ve nabzı takip edilir. Müdahaleden yaklaşık 1 saat geçtiğinde ve hastanın bilinci iyice açıldığında, su içebilir ve yemek yiyebilir.

Hastaneden taburcu olduktan sonra o gün evde istirahat edilmesi önerilir. İşlem sonrasında verilen antibiyotiklerin düzenli  kullanılması çok önemlidir. Bütün hastalar 1 hafta sonunda mutlak suretle kontrole çağrılır. Kürtaj sonrasında ilk adet ne zaman başlar?

Kürtajdan sonra yaklaşık 30-40 gün sonra ilk adet görülür.

Kürtaj sonrasında kısırlık olur mu?

hayır, kürtaj kısırlığa sebep olacak bir müdahale değildir. İlk gebeliklerde yapılan kürtaj da kısırlıpa sebep olmaz.

Bilgilerim gizli kalacak mı?

Bilgilerimin üçüncü şahıslarla paylaşılma ihtimali var mı?

Lütfen merkezimizle iletişime geçin ve tedaviniz de dahil olmak üzere tüm bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında tamamen gizlidir (RG 01.08.1998.23420). Üçüncü şahıslara hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi vermeniz mümkün değildir.

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler sizin yasal haklarınız kapsamında (TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01.08.1998 ,23420) tümüyle gizli tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

Kürtaj E-Devlet / E-Nabız Kayıtları

Gizlilik unsurlarından dolayı e-devlet veya e-nabız gibi kanallarda bu uygulamanın geçmesine izin vermiyoruz. Kürtaj yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir diğer husus e-devlet kayıtları oluyor. Bunun üzerine: Gizli kürtaj hizmetimizden faydalanmanız esas alırız.