Kürtaj Şartları

Kliniğimizde yapılan tüm müdahaleler Hasta Hakları Yönetmeliğine uygun olarak gizli tutulmaktadır.

Kürtaj işlemi mutlaka sağlık bakanlığı tarafından ruhsatlandırılmış yasal kliniklerde bizzat kadın hastalıkları ve doğum uzmanlarınca yapılmalıdır. Merdiven altı yer olarak tabir edilen yerlerde asla bu işlemi yaptırmayınız. Eğer yaptırır iseniz sağlığınız için geri dönüşü olmayan sonuçlar ile karşılaşmanız mümkündür. Unutmayınız ki kürtaj konusunda deneyimli, yeteri kadar el becerisine sahip bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanı tarafından uygun ekipman ve koşullarda yapılacak kürtaj operasyonunda komplikasyon ile karşılaşma riskiniz çok düşük olacaktır.

”2000 TL’den Başlayan Fiyatlarla”

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

KÜRTAJ PROSEDÜRÜ

Istege bagli gebelik sonlandırma  hakkında deneyimli bir klinikte, işlem kısa süreli anestezi altında ( Hasta uyutularak), özel tek kullanımlık steril ve değişik büyüklükteki karmen kanül ve vakum enjektör kullanılarak yapılır. İşlem sonrası hasta 10-15 dak gibi bir sürede kendine gelir. 15-20 dakikalık dinlenme sonrası gerekli kontrolleri yapılır , gerekli önerilerde bulunulur ve reçetesi verilerek taburcu edilir.
Gebelik  sonlandırma konusunda daha fazla bilgi almak için WhatsApp  telefonlarımız veya diğer iletişim kanallarımız aracılığı ile bize her zaman ulaşabilir ve  bebek aldırma konusunda merak ettiğiniz konuları bize danışabilir ve detaylı bilgi alabilirsiniz. Size  bir telefon kadar yakınız.
Bebek aldırma ile alakalı detaylı bilgi için bizimle iletişime geçiniz.

Kürtaj Sonrası Ağrı

Kürtaj işlemi sonrası adet kramplarına benzer ağrılar yaşamak normaldir. Fakat bu ağrıların şiddetlenmesi ya da çok uzun sürmesi durumunda hasta  hekime danışmalıdır.

Kürtaj Sonrası Taburcu Süresi Nedir?

Kürtaj işlemi sonrasında hastanın klinikte yatmasına gerek  yoktur. Anestezi sonrası toparlanmasının ardından, hasta doktor onayıyla evine günlük rutin yaşamına dönebilir. İşlem sonrası ortalama 30 dak sonra hasta taburcu olabilir.

Kürtaj Sonrası İlaç Kullanımı

İşlem sonrasında doktorun verdiği antibiyotik ve ağrı kesiciler aksatilmadan kullanılmalıdır. Doktor onay vermeden hasta kendi kararıyla ilacı bırakmamalı ya da ilaç seçmemelidir.

Yasal Kürtaj Süresi Nedir?

Gebelik süresi, son adet tarihi baz  alınarak hesaplanır ve cinsel ilişki tarihinden itibaren geçen süreden ortalama 2 hafta uzundur. Çocuk aldırma amacıyla yapılan kürtajlarda, yasal izin 10 haftaya kadardır. Bu süre yaklaşık 2,5 aydır.  Ancak, bebekte bir anomali olması, rahim içinde kalp durması ya da gebeliğin devamının anne için risk olduğu  durumlarda heyet raporu alınarak 10 hafta sonrası da kürtaj yapılabilmektedir.

Bilgilerim gizli kalacak mı?

Bilgilerimin üçüncü şahıslarla paylaşılma ihtimali var mı?

Lütfen merkezimizle iletişime geçin ve tedaviniz de dahil olmak üzere tüm bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında tamamen gizlidir (RG 01.08.1998.23420). Üçüncü şahıslara hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi vermeniz mümkün değildir.

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler sizin yasal haklarınız kapsamında (TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01.08.1998 ,23420) tümüyle gizli tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

Kürtaj E-Devlet / E-Nabız Kayıtları

Gizlilik unsurlarından dolayı e-devlet veya e-nabız gibi kanallarda bu uygulamanın geçmesine izin vermiyoruz.  Kürtaj yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir diğer husus e-devlet kayıtları oluyor. Bunun üzerine: Gizli kürtaj hizmetimizden faydalanmanız esas alırız.

Herhangi bir bilginizi vermeden randevu alabilir , tüm sorularınızı sorabilir , kürtaj yaptırabilirsiniz. Kürtaj işlemi öncesinde ve sonrasında iletişim numaramızdan tüm sorularınızı ya da randevu isteklerinizi bize iletebilirsiniz. Dilerseniz websitemizde bulunan online bölümlerimizden fiyat bilgisi, randevu talebi ve merak ettiğiniz tüm sorularınızı çekinmeden online olarak bize gönderebilirsiniz.

KÜRTAJ SONRASI İYİLEŞME SÜRECİ VE MERAK EDİLENLER

• Genel anestezinin etkisi işlemden sonra bir saat kadar devam eder. Bu süre içerisinde gözlem altında tutulur.
• Bir saat kadar sonra kişi  kendine gelerek normal hayata geri dönebilir.
• Çoğunlukla ağrı olmaz, ağrı olduğunda da ağrı kesici alınır.
• Kanama adet kanamasına göre daha az olur ve bu kanama en fazla 10 kadar sürer. İşlem sonrası tampon kullanmak zarar vermez ancak düzenli aralıklarla değiştirilmesi gerekir.
• Kürtaj sonrası genellikle bir buçuk ay gibi bir süre sonra adet kanaması olur.
• İşlemden sonra kadının iki gün dinlenmesi ve yorucu aktivitelerden kaçınması önemlidir.