ÖZEL BAŞAKSEHİR KÜRTAJ KLİNİĞİ 1500 TL

1500 TL den başlayan fiyatlarla
7/24 bilgi ve randevu
İstanbul başakşehir Anestezili Kürtaj Kliniği

Kürtaj Bilgi Gizliliği Sağlanmaktadır.
Kürtaj ebe – hemşire – pratisyen doktor – uzman diplomasız ve yetkisiz  doktorlar tarafından yapılamaz.
Güvenli Kürtaj için işlem öncesi ve sonrası doktorunuzun önerilerine uymak – ilaçlarınızı kullanmak ve kontrollerinizi yaptırmak önemlidir.
Kliniğimizde hasta mahremiyetine katı kurallarla özen gösterilir. Hasta bilgileri hiçbir şekilde üçüncü kişi veya kurumlarla paylaşılmaz.
Uzak bir ilde oturuyor olsanız bile sadece soru sormak için rahatlıkla mesaj atabilirsiniz, arayabilirsiniz, ortalama fiyat bilgisi alabilirsiniz. Lütfen çekinmeyin.

İstenmeyen gebeliğin son bulmasında etkili olan birkaç teknik bulunuyor. Nitekim kürtaj denilince her daim ilk akla gelen vakum tekniği oluyor. Başakşehir kürtaj merkezleri de detaylı muayene neticesinde vakum yöntemine başvurur ve kolay bir şekilde gebeliğin sonlandırılmasını sağlar.
Başakşehir kürtaj merkezleri her türlü yasal sınır ve sağlık sorununu dikkate alarak müdahalelere başvurur.

Başakşehir kürtaj yapan yerler son teknoloji aletlere ve steril ortama yer vermeye dikkat eder. Bu hususları dikkate alanlar da istediklerini seçerek muayene için iletişime geçebilir.

Kürtaj ağrı ve acı verir mi?
Uygun anestezi (lokal veya genel) ve teknikle yapıldığında genellikle rahat ve fazla ağrı duymadan kürtaj olabilrisiniz. Daha önce doğum yapanlarda ağrı genellikel daha az olmaktadır.

Kürtaj için en sağlıklı, en kolay ve en uygun haftalar hangileridir?

Genellikle beşinci, altıncı ve yedinci haftanın başları en uygun zamandır. Daha erken gebelikler çok küçük olduğu için nadiren alınanama riski vardır, daha büyük gebeliklerde ise ağrı daha fazla olmaktadır ve işlem daha uzun sürmektedir.

Çocuk Aldırma Ücreti Ne Kadar?

Çocuk aldırmak için uygulanan kürtaj ücreti gidilen hastane, klinik, uygulayan doktor, kullanılan malzeme ve gebelik süresi gibi çeşitli durumlara göre değişiklik gösterebilmektedir. Bu noktada, çocuk aldırma fiyatları ile ilgili genel bir aralık söylemek oldukça zordur.

Çocuk aldırmak isteyen kişiler, gittiği hastane ve doktor ile iletişime geçerek, ödemesi gereken ücreti öğrenebilir ve çocuk aldırma ile ilgili son kararını verebilir.

Kürtaj E-Devlet / E-Nabız Kayıtları

Gizlilik unsurlarından dolayı e-devlet veya e-nabız gibi kanallarda bu uygulamanın geçmesine izin vermiyoruz. Kürtaj yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir diğer husus e-devlet kayıtları oluyor. Bunun üzerine: Gizli kürtaj hizmetimizden faydalanmanız esas alırız.