Samatya Kürtaj 600 TL

7/24 bilgi ve randevu
İstanbul Samatya Anestezili Kürtaj Kliniği

SAMATYA Anestezili Kürtaj Kliniği
Samatya da Kürtaj yapmak isteyen hastalarımız için kısa bir bilgi yazalim ;

••Kürtaj işlemini 5 -10 dak içinde Anestezi ile Uyutarak yapıyoruz.
••Kliniğimizde Hijyenik Güvenli ortamda VAKUM yöntemi ile rahime zarar verilmeden yapılır.
••Hasta uyandiktan sonra15 dk dinlenir sonra rutin hayatına devam edebilir.
••Ağrısız Acısız Olarak gerçekleşir.  Yasal süre 10 haftadır.
••Hasta Bilgi Gizliliği Sağlanır.
••Kürtaj sonrası hastaya antibiyotik recete edilir.
••4 SAAT ÖNCEDEN YEMEK İÇMEK YOK

Evlilik dışı gebelik problemleri, aile içi geçimsizlik, eşlerin ortak kararları ve tüm diğer durumlarda birlikte çözüm üretmeye çalışıyoruz! Lütfen sizde soru ve isteklerinizi çekinmeden bildirin.

Dünyada 73 ülkede kürtaj serbest iken 68 ülkede yasak Türkiye Cumhuriyetinde kürtaj gebeliğin 10. haftasında kadar yasaldır.
10. haftanın üzerinde isteğe bağlı gebelik sonlandırma ülkemizde yasal değildir. Ancak bebekte saptanmış ağır bir sakatlık varlığında yada gebeliğin devamının annenin hayatını tehlikeye atacağı durumlarda sağlık kurulu kararı ile gebelik sonlandırılır.
Bilgilerimin üçüncü şahıslarla paylaşılma ihtimali var mı?

Lütfen merkezimizle iletişime geçin ve tedaviniz de dahil olmak üzere tüm bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında tamamen gizlidir (RG 01.08.1998.23420). Üçüncü şahıslara hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi vermeniz mümkün değildir.

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler sizin yasal haklarınız kapsamında (TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01.08.1998 ,23420) tümüyle gizli tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

Kürtaj E-Devlet / E-Nabız Kayıtları

Gizlilik unsurlarından dolayı e-devlet veya e-nabız gibi kanallarda bu uygulamanın geçmesine izin vermiyoruz. Kürtaj yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir diğer husus e-devlet kayıtları oluyor. Bunun üzerine: Gizli kürtaj hizmetimizden faydalanmanız esas alırız.