Vakıf Gureba hastanesi kürtaj

Kürtaj Fiyatları

Istanbul Kürtaj fiyatları genel olarak sabit olsada hamilenin durumuna göre ve kürtaj işlemi yapılacak kişinin hamilelik süresine haftasina ve kişinin özel sağlık durumuna göre değişiklik gösterebilir. Güncel kürtaj fiyatlarını öğrenmek için watsapp hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kürtaj fiyatları farklılık gösterdiği güncel kürtaj ücretlerini iletişim kurarak öğrenebilirsiniz. Clinic vital ekibimiz e vatsap ve arama üzerinden 7 gun 24 saat ulaşım sağlayabilirsiniz. Fiyatlarımız gebelik haftasına göre degiskenlik gösterir. Evli ve ya bekar oluşun fiyat üzerinde herhangi bir etkisi yoktur. Hasta mahremiyeti ile ilgili de özel bir ayri ücret talep edilmez. Mahremiyet hastanın yasal hakkıdır..

Kürtaj Nasıl Yapılır

Kürtaj sadece hastanelerin veya özel kliniklerin doktorları gözetimi altında, kadın hastalıkları ve doğum uzmanı doktorlar yani jinekolog tarafından yapılabilir. Vital kliniğimizde 10 yıldır kürtaj işlemleri güvenli bir şekilde vakumlu kürtaj yöntemi ile yapılmaktadır. Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Doktorlarımız ağrısız Acısız 15dk içerisinde vakumlu kürtaj yöntemi ile kürtaj yapmaktadır. Anestezi verilen hastaya hijyen koşullar altında vakumla rahim içi boşaltılır. Kürtaj işleminden sonra ağrı kesici ve antibiyotik verilebilir. Genelde 20 dk içerisinde kürtaj işlemi yapılır ve hasta kendine gelir. Kürtaj işleminden sonra anestezi verildiği için bir yakını ile kürtaj kliniğinden ayrılabilir. Dileyen hastalar islemi lokal olarak gerçekleştirebilir.. Sedasyon ile yapilan anestesi sonrası hasta 20 dakika klinikte musahade edilir. Sonra rutine dönebilir. Hasta bilgileri gizli tutulur. Hasta sifa ile taburcu edilir.

Kürtajdan Kaç Gün Sonra İlişkiye Girilir

Kürtaj sonra hafif bir kanama veya lekelenmeler olabilir ve bu kanama 15-20 gün kadar da sürebilir. Bu durum normaldir..Kürtajdan sonra cinsel ilişkiye girmek için şayet kanama ve ağrınız varsa ağrının bitmesini beklemek ve kanamanin bitmesini beklemek doğru olandır…

Kürtajdan Sonra Ne Zaman Adet Olunur?

Kürtajdan sonra kanamanız 1-2 gün yada 15-20 gün hafif bir şekilde sürebilir. Kürtaj işlemden 30 veya 40 gün sonra bazen bir hafta daha geç adet olabilirsiniz
Şayet 2 aydan fazla süre ile adet göremez iseniz doktorunuza basvurmaniz gerekir. Herhangi bir aksi durum var mi diye muayene olmakta fayda vardır. Bazi testler ve tetkikler yapılır.