İstanbul En Ucuz Kürtaj Merkezi

Şükran Eyüpoğlu Kürtaj

Kürtaj Nerelerde Yapılır?

Kürtaj, gerekli steril koşulların yerine getirildiği hastanelerde ve kliniklerde yapılmalıdır. Gizlilik korkusu ve fiyat gibi nedenler yüzünden merdiven altı olarak tabir edilen yerlere baş vurulması istenmeyen komplikasyonlara neden olabilir.

Kürtaj işleminin nerede yapılacağı kullanılacak metoda, gebeliğin büyüklüğüne ve kadının sağlık durumuna göre değişiklik göstermektedir. 10 haftadan küçük olan gebelikler doktor muayenehanesinde güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmektedir.  Tıbbi nedenlere dayanan daha büyük gebeliklerin sonlandırılması ise hastane ortamında gerçekleştirilmektedir.

Kürtajı yapmak isteyen birçok kişi Kayıtsız Kürtaj arayışındadır. Biz kayıt almadan kürtaj yapabiliyor ve gizlilik sağlıyoruz. Kayıtsız Kürtaj için bize ulaşabilirsiniz.

Kürtaj yaptırmak isteyen hastalarımız tarafından en çok sorulan sorulara bakıldığında; kürtaj e-devlette çıkar mı, kürtaj kayıtlara geçer mi, kürtaj sağlık ocağına bildirilir mi, kürtaj kayıtlara geçer mi gibi kürtaj gizliliği konusunda çekinceler görülmektedir. Merkezimizde gizlilik konusunda endişe etmeden gizli kürtaj hizmeti alabilirsiniz.

Kürtaj Nedir? Nasıl Yapılır?

Kürtaj; kelime anlamı itibarı ile küret denen metal aletler ile rahim içinin kazınması işlemine verilen addır. Kürtaj işlemi sadece gebelik sonlandırmak için değil gebelik yokken de endometrium biyopsisi, probe küretaj (rahim biyopsisi) için yapılabilir. Modern tıbbın gelişmesi ile de gebelik sonlandırmalarında adı her ne kadar kürtaj veya küretaj olarak kalsa da artık vakum aspirasyon işlemi ile gebelik sonlandırmaları yapılmaktadır. Vakum aspirasyon modeli kazıma yöntemine göre daha güvenli ve daha az riskli bir işlemdir. Vakum aspirasyon işlemi büyük enjektörlerle rahim içindeki gebelik materyalinin vakumlanmasıdır.

Tam gizlilik ile kısa sürede vakumlu kürtaj imkânı sunmaktayız.

• Kişisel bilgilerinizi sormuyoruz.
  • 7/24 bizi arayıp bilgi alabilirsiniz.
  • Ultrason ile muayene ediyoruz.
  • Doğru yöntemle doğru çözüm sunuyoruz.
  • %100 Bilgi Gizliliği sağlıyoruz.
  • Mahremiyetinize özen gösteriyoruz.

Lokal veya genel anestezi yöntemi kullanılabilir. Her iki yöntemin de farklı avantaj ve dezavantajları vardır. Muayene ile hangi yöntemin tercih edileceğine karar verilir.
İşlem sırasında ve sonrasında ağrı sızı ve acı hissetmezsiniz.

Bize 7/24 ulaşabilir Kürtaj Hakkında bilgi alabilirsiniz. Lütfen çekinmeden ulaşın!