ÖZEL BÜYÜKÇEKMECE KÜRTAJ KLİNİĞİ

650 TL den başlayan fiyatlarla
7/24 bilgi ve randevu
İstanbul Büyükçekmece Anestezili Kürtaj Kliniği

BÜYÜKÇEKMECE kürtaj merkezimizde yapılan gebelik tahliyelerinde bilgilerinizin gizliliği yasal olan bir hakkınız olup bu işlemi yaptırdığınızdan siz istemedikten sonra kimsenin haberi olamaz.
Kliniğimizde hasta mahremiyetine katı kurallarla özen gösterilir. Hasta bilgileri hiçbir şekilde üçüncü kişi veya kurumlarla paylaşılmaz.
İstanbul ‘da Kürtaj yapmak isteyen hastalarımız için kısa bir bilgi yazalim ;

••Kürtaj işlemini 5 -10 dak içinde Anestezi ile Uyutarak yapıyoruz.
••Kliniğimizde Hijyenik Güvenli ortamda VAKUM yöntemi ile rahime zarar verilmeden yapılır.
••Hasta uyandiktan sonra15 dk dinlenir sonra rutin hayatına devam edebilir.
••Ağrısız Acısız Olarak gerçekleşir.  Yasal süre 10 haftadır.
••Hasta Bilgi Gizliliği Sağlanır.
••Kürtaj sonrası hastaya antibiyotik recete edilir.
••4 SAAT ÖNCEDEN YEMEK İÇMEK YOK.

Kürtaj 5-10 Dakika Sürer!

BÜYÜKÇEKMECE kürtaj klinikleri içinde işlem ortalama 5-10 dakika sürer. Hastanın jinekolojik masaya alınması, işlem ve uyanması da dahil toplam süre 15-20 dakikadır. Kürtaj sonrası hasta yaklaşık 20-30 dakika dinlendirilir. Sonrasında kullanacağı ilaçlar yazılır ve öneriler anlatılır. Kürtaj sonrasında dikkat etmesi gerekenler söylenir. Hasta aynı gün günlük yaşantısına dönebilir.

Kürtaj konusunda daha detaylı bilgi almak için iletişim telefonlarımız veya diğer iletişim kanallarımız aracılığı ile bize her zaman ulaşabilir ve kürtaj konusunda; merak ettiğiniz tüm konuları bize danışabilir ve detaylı bilgi alabilirsiniz.

BÜYÜKÇEKMECE ÖZEL KÜRTAJ KLİNİĞİ genel bilgi ve information için bize ulaşın.  Bilgileriniz gizli tutulacaktır.  Özel kürtaj prosedürü için arayabilirsiniz.