SULTANBEYLİ KÜRTAJ | KÜRTAJ FİYATLARI

Kürtaj Nedir?

Kürtaj işlemi gebe kalan bir kadının rahim içindeki gebeliğini sonlandırma işleminin adıdır..

Neden Kürtaj Olunur?

• Planlanmamis gebelik sebebiyle..

• Çocuk sayısının yeterli olması, yeni bir çocuk istememe, hazır olmama..

• Herhangi bir doğum kontrol yöntemi kullanırken hata veya kaza sonucu hamile kalma (doğum kontrol hapının unutulması, spiralin kayması, prezervatifin yırtılması, takvim yöntemini kullanırken yapılan hatalar, emzirme döneminde sütün koruduğu düşünülerek korunma önlemi alınmaması gibi.)

• Gebelik durumunu bilmeden bebeğe zararlı olabilecek ilaç kullanma, röntgeni veya radyasyona maruz kalma sebebiyle..

• Anne adayında doğurursa hayatını riske sokabilecek hastalıkların olması, kesinlikle gebe kalmasının yasaklandığı özel durumlar nedeniyle..

• Cinsel istismar veya evlilik dışı sartlarda oluşan gebelikler sebebiyle..

• Fetusun rahimde öldüğü veya ağır genetik bir bozukluğun olduğu hallerde..

Kürtaj Nasıl Bir İşlemdir?

Kürtaj konusunda uzman olan bir kadın doğum uzmanı jinekolog tarafından usulüne uygun olarak gerçekleştirilirse kolay ve komplikasyonu az olan bir işlemdir. Konforludur. Risksizdir..

Bugünkü yöntemlerle ister bir plastik enjektör olan karmen cihazı isterse , vakum cihazı ile yapılsın rahim kazınmadan vakum aspirasyonu yöntemiyle rahimi incitmeden kolayca gerçekleştirilebilir…

Kürtaj Sırasında Acı Ağrı Duyulur mu?

Genellikle kısa süreli yüzeysel bir genel anestezi uygulanır. Sedasyon deriz buna. Hasta kısa sürede uyuyup işlem bittikten sonra uyanır kürtajı hatırlamaz hiç bir acı hissetmez 15 dakikada toparlanır , bir süre dinlendikten sonra evine yürüyerek gidebilir. Hasta önceden normal doğum yapmışsa ve anestezi almak istemiyorsa rahim ağzı lokal anestezi ile uyuşturulabilir bu işlem sırasında hasta uyanık olur doktorla sohbet bile edebilir Adet sancısı benzeri bir kaç dakikalık acı hissedebilir. Ciddi bir ağrı sızı sorun yaşanmaz..