KÜRTAJ İÇİN GEREKENLER

BEBEK ALDIRMA İÇİN GEREKENLER

İstanbul Kürtaj Klinikleri içinde Güven ve Deneyime sahip bir kliniğiz. İstanbul kürtaj fiyatları içinde sizin bütçenize göre bir planlama yapabiliriz. Bizimle iletişime geçip, merak ettiğiniz sorulara ulaşabilirsiniz.

☎️ 0532 054 46 23

%100 GİZLİLİK

GİZLİLİK BİLDİRİMİ

ŞİŞLİ kliniğimize başvurma sebebiniz ve kişisel bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında (T.C. Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği R.G. 01.08.1998, 23420) tamamen gizli tutulacaktır.

Başka şahıslara kişisel bilgileriniz, hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi verilmez.

Kürtaj için önce kadının rızası olmalıdır. Evli ise eşinin rızası lazımdır. Reşitse , bekar ise kendi onayı yeterlidir. Reşit değilse , ailesinin riza göstermesi gereklidir. Bebek aldirmanın en mühim şartı ise gebelik süresinin yasal süre içinde olmasıdır. Yasal süre kanunda 10 haftadır. Bu süreyi aşan hamilelik sonlandırılamaz. Kisi Reşit de olsa yapamaz. Elbette yapan yerler vardır ancak durum kanuna aykırıdır..Evli veya bekar da olsa yapamaz. Bu durumun tek istisnası, bebeğin engelli ve anormal bir genetik sorununun oluşu veya anne sağlığının yüksek risk altında olmasıdır…
Bebek aldırma işlemini sadece Jinekolog yapabilir. Bazı merdivenalti merkezler de ebe veya hemşire tarafından yapılan bu işlem yasalara aykırılık içerir. Çocuk aldırma operasyonu yalnızca ruhsatlı ve bakanlık onaylı sağlık kurumlarında yapılır. Hasta mahremiyeti esas alınmalıdır. Hijyenik ve güvenli olmalıdır.

Gebeliğinizin durumu, kürtaj ve kürtaj fiyatları hakkında bilgi için telefon numaramız ve e-posta adresimizden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kürtaj başlangıç fiyatı 700 TL‘dir. Kürtaj fiyatları gebeliğin haftasına ve hastanın tıbbi durumuna göre değişkenlik gösterebilmektedir.

KÜRTAJ FIYATLARI NASILDIR?

• 4 Haftalık Gebelik Kürtaj Fiyatları – 700 TL

• 5 Haftalık Kürtaj Fiyatları – 8xx TL
• 6 Haftalık Kürtaj Fiyatları – 9xx TL